
6 kroków do komunikacji
Potrzebujesz odświeżenia? Czujesz, że Twoja komunikacja z klientem może być lepsza? Coś Ci umyka, ale nie wiesz co? A może zakładasz nową firmę? Audyt komunikacji jest pierwszym krokiem do poprawy lub zmiany strategii. Raport wskaże obszary do poprawy dla Twojego zespołu.
Komunikacja w biznesie
Firma istnieje, jeśli komunikuje się ze światem. Banalne? Brak komunikacji, to też jakaś forma komunikacji. Ale czy o „jakąś” jakość nam chodzi? Wartości marki, to co ją wyróżnia musi być zawarte w strategii.
Prowadzimy audyt komunikacji, aby sprawdzić aktualny stan kanałów i narzędzi, z których marka korzysta i zaproponować nowe rozwiązania. W audycie bierze udział też Twój zespół – często tam kryją się perełki.

6 kroków do komunikacji biznesowej

Pierwszy krok to rozpoznanie sytuacji i oczekiwań. Gdzie jesteśmy? Pytamy o procedury, zasady komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.
Następnie, sprawdzamy czy założenia są dobre, sensowne i efektywne względem odbiorców. Ich też musimy poznać. A Ty? Wiesz do kogo mówisz i w jaki sposób? Nie chodzi tylko o klientów. Skupiamy się też na szerokim otoczeniu biznesowym, mediach, konkurencji, organizacjach NGO.
Ustalamy priorytety, szeregujemy narzędzia, sprawdzamy kanały komunikacji ATL i BTL. Pracujemy nad opracowaniem kierunku działań na przyszłość, tak aby był on zrozumiały dla wszystkich pracowników, nie tylko dla kadry zarządzającej.
Co ważne
80% naszego czasu pracujemy zdalnie (oprócz szkoleń stacjonarnych i audytów mystery client). Konsultacje odbywają się za pośrednictwem platformy skype lub zoom.